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Questa è una demo di Icecat LIVE. Immagina che questa scheda responsiva sia inclusa nella pagina prodotto del tuo negozio online. Come integrare Icecat LIVE Java Script.

Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years

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Marchio:
Il marchio di fabbrica di un produttore attraverso il quale il consumatore conosce i suoi prodotti. Un produttore puo' avere vari brand. Alcuni produttori concedono in licenza I nomi dei loro marchi ad altri produttori.
Allied Telesis
Nome del prodotto:
Il nome del prodotto ne consente l'identificazione. Spesso coincide con il nome del modello, ma non del tutto in quanto può includere alcune varianti. Il nome del prodotto è una parte fondamentale del suo titolo generato da Icecat su una scheda tecnica.
NetCover Basic Plus Service 3 Years
Codice prodotto :
The brand's unique identifier for a product. Multiple product codes can be mapped to one mother product code if the specifications are identical. We map away wrong codes or sometimes logistic variants.
AT-NCBPA-03
Categoria
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
estensione della garanzia
Qualità della scheda: creato/standardizzato da Icecat
Vi sono diversi livelli di qualità delle schede tecniche:
importati solo i dati logistici: Disponiamo solamente di dati di base importati dal fornitore, la scheda tecnica non è ancora stata creata da un editore.
creato da Allied Telesis: La scheda tecnica è importata da una fonte ufficiale del produttore. Ma la scheda tecnica non è ancora standardizzata da un editore di Icecat.
creato/standardizzato da Icecat: La scheda tecnica è creata o standardizzata da un editore di Icecat.
Sul mercato dal: 19 feb 2007
La data in cui Icecat ha notificato per la prima volta che questo prodotto è stato incluso nel listino prezzi di un partner
Questo prodotto è stato visto: 15483
Questa statistica è basata su 71986 siti di ecommerce ( negozi online, distributori, siti di confronto prezi, ecommerce ASP, sistemi di acquisto, ecc ) che scaricano questa scheda tecnica d'Icecat da 19-02-07 Solamente i marchi sponsor sono compresi nel catalogo gratuito Open Icecat, distribuiti ed usati da 70322 utenti di Open Icecat (gratuito).
Informazioni modificate il: 30 mar 2017 09:20:15
La data della modifica più recente della scheda tecnica nel sistema di Icecat
Descrizione breve Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years :
Una descrizione breve del Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years

NetCover Basic Plus Service 3 Years
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Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years:
La descrizione commerciale ufficiale del Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years come fornita dal produttore
8 x 5 Phone Support
This feature provides a qualified technical service engineer who will troubleshoot problems within your network environment and will identify and isolate product failures. This is a live phone support plan that is supported 8am to 5pm in your local time zone, Monday through Friday, excluding holidays.

Priority Queuing and Escalation
Priority queuing is a service that advances technical support calls to the “front-of-the-line” so to speak. This process reduces on-hold wait time for contracted customers seeking technical support by moving their call to the front of the on-hold Queue. If a tier one support representative cannot address the problem immediately, the incident is set to an escalated priority level, which dramatically decreases call back time from level 2 support.

Online Solutions - Allied Telesis Self Help Service Center
Utilizing advanced Self Learning Technology, and powered by the state of the art Revelation Engine, the Allied Telesis Knowledge Base offers a dynamically growing database designed to facilitate customer inquiries, helping to create an easier way for Allied Telesis customers to troubleshoot their networks. Complete with personalized accounts for customer’s businesses, the Knowledge Base is more than a search engine, but a direct 24 x 7 link to Allied Telesis' information treasury.

Contact our Technical Support Staff around the clock, from anywhere in the world, using the “Ask a Question” feature! Responses will return directly to your e-mail within 24 hours of submittal. Take advantage of the Right Now eService Center with web self-service and email management.

Knowledge Base Benefits
Real-time 24 x 7 x 365 access to our database and eService Center
A dynamic tool, the Knowledge Base uses self-learning technology, constantly expanding to facilitate customer inquiries, problems and solutions
Browse by category, or key-word search for questions and answers in our in-depth database
Receive automatic updates to inquiries and answers via e-mail
Submit on-line questions and comments directly to our technicians

Configuration Assistance
This feature allows for basic hardware and software remote configuration assistance. Configuration Services is a Professional Service offering, which is billed at a separate hourly rate. With your Net.CoverSM contract, basic configuration services are done free of charge.

No Out of Warranty Expenses
Replacing a product once it has reached the end of its warranty may incur a high repair cost. A service agreement covers this cost completely and can save you from unforeseen budgetary constraints.

Same Day Shipment of Replacement Product
In the rare event of a failure, this service will provide customers with same day product shipment from our RMA warehouse locations. This service provides product replacement and workarounds to correct bugs, malfunctions, system errors and other related problems that adversely affect the product’s ability to operate as designed. All returns must be “qualified” by a technical support representative prior to return authorization. To further decrease return time on faulty products, RMA processing is done with a Priority One Severity Level.
Descrizione breve Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years:
Questa descrizione breve del Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years è generata automaticamente e utilizza il titolo del prodotto e le prime sei specifiche principali.
Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years, 3 anno/i, 5x8, 24 h
Descrizione estesa Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years :

Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years. Anni: 3 anno/i, Tempo di servizio (giorni x ore): 5x8, Tempi di risposta: 24 h

Questa descrizione generata automaticamente del Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years si basa sulle prime tre caratteristiche dei primi cinque gruppi di specifiche.

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La scheda prodotto verrà compilata/completata in un paio di giorni lavorativi.

Caratteristiche
Quantità licenze
1
Anni
3 anno/i
Caratteristiche
Tempo di servizio (giorni x ore)
5x8
Tempi di risposta
24 h
Nazione Grossista
Deutschland 1 distributor(s)
Italia 1 distributor(s)
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